Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 September 2008

€Bila Seorang Pemimpin Di Kritik€

Peristiwa ni jugak di ambil ketika Miting JTPI..
Ni waktu miting Aidilfitri..
Dah miting-miting ..pokpek..pokpek...
sampaila waktu round table..
Tiba-tiba Wawa bersuara dia nak tegur yang semua MT JtPi kena tegur ngan Pusat Islam..
Hehe.. Tersirap gak darah ke muka.. Ku sangka ku anak emas rupanya sedang terhakis menjadi tembaga namun masih bernilai..
Secara direct ditegur adalah Pengerusi sendiri.. Asyraf...
Kesian dia ehh... Sabarlah sahabat segala yang terjadi mengajar erti kehidupan..
Dari muka nya jelas tiba2 menjadi keruh.. Dan mungkinlah aku yg terperasan dah macam nak nangis je...
Berulangkali asyraf menekankan yang dia tidak mendapat kerjasama dari semua pihak dan terasa keseorangan...
Bagus dan tahniah di ucapkan kerana berkata benar.. Tidak berbohong kerana nak menjaga hati sahabat yang selalu menguris hati sahabat sendiri..
Maaf dari diri ini yang kerapkali menyusahkan beliau...

Apa yang penting disini..
SEbagai seorang yang bergelar pemimpin..
jangan mudah melatah bila ditegur...
Tidak mudah panas baran dengan anak buah..
dan perlu pandai memainkan peranan seorang ketua..


5 Komen:

KelawarHijau said...

What the heppen ekceli? Cerite2!!

Mmm.. ikut ati maw berbakti, tapi apakan daya.. xde kat medannya.. huhu

Hafizah said...

Mana mu... Mu dah hilang... wawawa... selamat hari raya...

KelawarHijau said...

Xngilang nye.. Kalo ngilang misti da kuar poster gambo i..

Cepat r cite.. what the heppen..

N cane PRK? Ada panas? Xde? Huh, uthm....

Penduga Arus said...

apa kebende la korang ni merepek.. budak U kene la matured skit.. tambah2 pegang JTPI.hmmm

Hafizah said...

Ohoho.. MEREPEK?? .. Ikut suka la bagi engkau memang merepek tapi bagi aku ok jer.. Ikut lah pendapat takde yang salah.. Pengalaman yang ditempuhi plak ditafsir lain bagi setiap individu.. bagi ko merepek tapi bagi aku bermakna.. ada yang bagi ko bermakna tapi bagi orang lain ia merepek.. So jangan la dok cakap orang lain merepek.. Bukan nak marah bila dikiritik.. tapi bagilah komen yang membina.. nak perli boleh.. tapi sertakan dengan sesuatu yang bermakna... hehehe

Related Posts with Thumbnails