Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 April 2012

~Susah bermain dengan perasaan~

Kadang-kadang aku sendiri tak faham dengan apa yang aku nak...

Aku masih mencari bayang dulu-dulu ke...

Tak patut sebenarnya..

Kalau benar aku sayangkan dia.. aku patut lepaskan dia...

Entah la... Aku pun tak pasti...

Ada yang kata.. Kalau kamu jatuh cinta dengan dua orang... maka pilihlah yang orang yang kedua.. kerana kalau benar-benar kamu cintakan yang pertama kamu pasti tidak akan mencintai orang yang kedua...

Susah bermain dengan perasaan....Adoi la.. 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails