Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 October 2008

++Diari 13 Oktober 2008++

Salam..
Diari 13 Oktober 2008
Aku pergi Pasir Gudang umah kebajikan kat sana.. Umah Kebajikan Hanan..
Mula-mula rasa macam malas nak pergi.. Yele aku kan tak buat keje..
Rasa macam membawa beban je.. Dah la aku tak berapa selesa dengan budak-budak kecik ni..

Mula-mula pagi.. Kul 7.10 aku pergi dah ke pondok bus UTHM..
Ingat yang paling lambat sekali paling awal.. Yang muslimin mmg la dah ada..
tapi dok kat dataran penyu.. Aku dok la kat pondok tu..
sekali yang datang si Hasrul.. Makaihh.. Pink paklang engkau.. habis hensem la tu..
Hak..hak...
Pastu baru le beratur yang datang..
Perjalanan dari UTHM gi Pasir Gudang lama gak.. Puas gak aku tido kat dalam bas mengantikan tido malam ku yang tak cukup..

Celik je mata upernyer dah sampai... Bertolak kul 8.00 kul 10 gak la sampai... Lama gak aku tido yang tak sedar diri ni... Hehehe... nak buat camne dah letih sangat2 dah..

Masuk dewan jer berdebar2 rasa nya.. sekali diberitahu MT JTPI tak payah jadi FASi.. Melompat dalam hati aku.. HAhahahaahah Doa dimakbulkan... Hahahaha..... Rela aku buat apa sahaja...

Waktu ni la dapat tgk semua muslimat bergayanye... Biasala tema hari raya... Aku mmg sentiasa bergaya dah... lantak korang nak cakap apa deh...

Yang muslimin pun bergaya gak.. Tetambah si Asyraf.. Tiba2 bergaya.. haha.. bagus ketua... bagus ketua amalkan selalu...

Hurm... sambung sok plak.. kalo rajin aku buh gambar sekali...
Ngantuk... waaaaaaaaaa..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails