Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

16 October 2008

Rindu nye aku kat PUo...
Tiba-tiba terkenang kenangan di PUO..

Ak kat poli gi kelas naik basikal.. Rindu kat basikal biru ku..
bila pagi je.. aku siap2 trus g kafe.. beli kuih ngan air mineral..
gi kat basikal bawah garaj.. pastu sarapan atas basikal..
hehe .. ganas nye aku.. tapi itu la aku..
Bila bawa basikal, aku mesti pakai MP3 aku.
So waktu ni aku mmg kena menguji tahap deria hati dan pendengaran.
Hehe bahaya giler.. But.. Alhamdulillah tak eksiden lagi.. hehe

Sampai kat jabatan awam.. aku tunggu Nora ngan Zila....
Rindunye saat itu...
Jabatan Elektrik dah le hujung poli.. jauh giler... hehehe
Kat kelas biasa la bising2...
Selalu dok sebelah Syaz..

Dalam kelas DKEB ni ada 40 org.....
Gadis-gadis juz 10 org je... N 30org Jejaka dan jejaki....
Hoho...

Rindu gak aku kat Kamsis aku.. Waktu aku kat sana..
Tn Haji Latif masih jadi pengurus kitaorg...
Walau garang tapi mengajar erti sistemetik..

Hehehe... tak lupa gak kat En Haris N Tn Haji Yusof...
Antara pegawai HEP yang disayangi...
Last jumpa waktu konvo dulu....
hehehe... ingat lagi ngan Aishah.. lekatkan muka kat cermin HEP tu...
hohohoh.....

Tiba-tiba teringat kat diaorang semua... Dulu selalu gak lepak dalam Pejabat HEP..
kalo org lain punya la takut nak masuk pejabat tu...
Kitaorg boleh je dok dalam tu...

Dulu selalu jadi MC majlis... aku pernah menyanyi sekali kat atas pentas.. tak tahu la agaknya keracunan semua yg dengar.. hak..hak...




Ni Gambar waktu Khemah Ibadah.. Malam mencari Kekasih..


Ni makan malam Kamsis... Muzafar tutup muka.. konon2 malu la tu.. Wawawa..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails