Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 November 2008

++Tak Selesa++

Sehari ni aku rasa ak mmg dalam keadaan yang tidak selesa..
Perut asyik sakit.. Kepala sakit jugak... Leher rasa kejang...

Malam plak tangan kebas... Aku paling tak selesa bila kebas-kebas aku datang..
Ak xbleh sejuk semula jadi ni... Tapi sehari dua ni.. Malam2 kat Pt Raja ni penuh kabus dan sejuk..
Siang mmg panas or hujan... Tapi malam ni... Sakit sampai ke tulang... Kadang2 sampai rasa nak nangis tahan sakit.. Kalau kat rumah mak ada.. Boleh urut..

Ingat lagi sebab tangan kebas ni la dah 2kali aku dikejarkan ke wad kecemasan.. Hehe.. Pikir balik mcm sakit kronik je... Kira ikutkan dah 3kali aku masuk wad kecemasan..

Aku akan rasa tak selesa bila aku aku rasa aku dah takde tangan... Bahu semua jatuh kebelakang... Bila baring tak boleh bernafas... Kalo kat rumah penyakit ni datang aku akan tido sandar kat dinding.. Sebab mmg tak boleh tido sebab rasa tulang semua dah jatuh...

Aku xtau sakit apa ke tah... Tapi mmg selalu laa jadi... Yg paling teruk bila aku boleh tak sedar diri kalo tgh sakit.. Bila baring jadi tak rasa apa-apa just yg tau kaki terajang2... tah... camtu kot..

HEheh... Paling xleh lupa... 2kali yg masuk wad kecemasan tu sebab mandi sungai.. air sungai kan sejuk... so ak jadi kebas dan tak boleh bernafas... Hehehe... xpasai2 cari pasal sape suh... Ahaks~~..


Dah le... abes dah citer... Dan ak menaip sambil tangan ak ber`bandage`.. sebab kalo kebas sket2 kena balut kuat2 ... bg tak kebas... Keh.. Arios..

p/s: aku pun nak hidup mcm insan biasa jugak..

1 Komen:

kenia said...

hello hafizah, why you use this cloth in the face? you kike it?

paginapandora.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails