Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 November 2010

~Bila peghak melanda diri~

~Assalamualaikum dan salam berbicara...~

Hehehe hari ini aku ingin bercoretan berkaitan dengan dua stuff baru didalam netbook kecik aku ini. Hari ni entah apa gile nye.. Aku tergile-gile ngan dua stuff baru ni.. Boleh aku peghak giler mengadap mende ni ? Ye le dah tak peronah nengok this animal sekali mengadap idak buleh nak renggang pulak.. Hehehe~

Padahal kalo di ikutkan.. Aku le orang yang paling ketinggalan.. Tapi ada aku kisah.... Daaaa!!!

 ~1`st Stuff~

Karaoke Party

Waktu aku tengah duduk kat dapur. Sambil buat makan pagi di tengahari buta tu aku dok dengar si Padil menyumbangkan suaranye kat ruang tamu. Dalam hati aku cakap " lantak.. asal tak pecah cermin kat rumah ni pedulik apa... Ada aku kisah.... Daaaa!!!
Sekali tengok blog si Padil dia dok merapu-rapu. Rupanye yang dia dok melalak-lalak tu telah digradekan sebagai "tone deaf" . Tapi aku dengar pun memang rupe tu pun.. Hahahahaha

Boleh layan this animal kat web dia yer.. Nak lagu banyak korang register. Kalo nak lagu meletop.. KOrang bayar le... Hahaha... Aku dok layan lagi Kelly CLarkson , Celine dion dan yang mana aku tahu je..

Apa pun layanzzz...~~


 2`nd Stuff

~Skype~


Hahaha. mende ni lagi la aku terlalu peghak... Semalam dalam aku tak boleh tido kul 3 pagi. Aku boleh install this animal. Isk2x. Ni semua Capik punya pasal la.. Dia dok citer mende ni Okeh lagi dari YM.. Hahaha.. Lagi pun aku suka sebab dia boleh browse facebook... hahaha

Petang tadi aku ingat aku je yang peghak dengan mende ni. Rupa nyer Fahmi pun sama. Hahaha.. BAjet la lu.. Nak cakap aku orang kampung. Ko guna Skype call pun tak plug in mic.. Hahahaha .. Last-last aku ngan fami meneruskan gaya ala-ala orang peghak ni. 

Apa pun.. Enjoy wif this animal...

Kalau ada sesiapa yang nak add aku kat Skype!! ni add la aku.. Search nama jeruktimun or nama penuh aku... TAk tahu nama penuh aku.. ?? Aku lepuk kang... Biadap sungguh....!!!!


Mood:Pening kepala.. sebab tido sebelum maghrib...
Jiwa : Tiba-tiba aku rasa kacau.. Aku terpikir agaknya insan tu akan cakap tak sesuattu yang aku nak dengar...
Cuaca: Senja.. woii.. maghrib la.. yang buat posting pasal...
Kewangan: ~EmpTy~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails