Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

02 November 2008

++Wa PuN TaLak Tau++

Salam..
Tadi mendapat komen dari sahabat ku yang comel..
heheh.. Rindu mu Mushi... Ahak~..
Dikabarkan blog aku teramat tragis dan aku berjanji hendak membuat konklusion yang sebenarnya aku nak buat pas exam..

Hehehe.. Aku tau apa yg terjadi adalah suratan dan takdir.. Secara kebetulan aku diuji dengan kesabaran yang amat tinggi.. Kerana aku bukanlah org yang penyabar.. Disini hanya menjadi media yang mengambarkan hati dan perasaan.. Apa yang berlaku hanya pada diriku ini sahaja.. Dan mungkinlah bila ia berlaku pada orang lain orang lain akan cakap.. Alah releks la.. baru ujian macam tu je pun dah tak tahan.. Sebab itu level beliau.. Dengan kekurangan yg ada pada diri aku ni.. bahagian kesabaran ni mmg bukan kelebihan aku.. Terlalu kurang.. Nampak sabar namun dalam hati membuak2.. sebab secara saintifik pun.. Org yg berpenyakit kronik mcm saya mmg kurang sabar.. So bersabar lah.. kerana sinilah kelemahan aku.. I`m not a normal person like other. Hahaha.. Betul apa.. sape yg rapat dgn ak tau le ak sakit apa...

Aku mmg tak larat ak tempuh tekanan.. Sebab aku kadang2 takut gak mati awal.. sebab amalan mmg tak cukup.. Mak pun selalu pesan jgn stress2... hehehe... mmg aku kuat stress.. Hehehe.. Sape pakar boleh bantu aku..

aku sayang semua yg ada sekeliling aku. Aku selalu ingin yang terbaik buat semua teman-teman, sahabat-sahabat dan rakan-rakan. Mungkin caraku berbeza dan cara org lain berbeza sehingga menimbulkan kekurangan kesenangan ini...

Aku rindu saat dulu2 dimana aku masih boleh mengawal marahku.. Kerna sekeliling aku yang tidak menimbulkan kemarahan aku... Like mu Mushi.. Ahaks~.. Sayang kamu.. Uhuk... Wek..wek... Kak Suri.. Aishah.. Julie.. Dilla Masrokin... Yinnah.... Hehehe.. rindu korang.... Esah.. rindu makan megi SEDAp tambah mayonis n kicap.. hehehe... Yinnah plak rindu nak dengar lagu Hanya Satu dengan dia...

Isk2.. walau dekat setahun lebih.. aku tetap takkan melupakan diri korang... n De KAMSIS PUO lah semua yang terindah ini berlaku....

Miss u all....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails