Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 May 2009

++ Story By Story SBS++

Ikutkan hari ni Ini adalah posting yang ke-3 berturut2...
Aku xpasti kenapa aku suka menulis blog...
Mmg ak tidak menetapkan tema...
Namun aku masih menjadikan blog ini teman aku..
Walau byk kata2 yang kedengaran..
Berkongsi masalah dengan blog boleh menyebabkan pemblogger seperti syok sendiri..
Adakalanya aku merasakan blog ini memahami diriku. ( Eheks yg pasti ak tidak gila)
Namun disinilah aku dpt meluahkan apa yang tidak berani aku perkatakan...

NExt Story...

Aku rindu insan itu..
Hek.. Insan itu lagi..
yup.. Semestinya insan itu...
KEnapa mesti rindu..
hak2 aku pun tak tahu...

NExt StoRy...

Sebelum aku balek ak gi lawatan ke KLAnG..
Untuk subjek mesin aku..
Hek2.. Alhamdulillah segalanya berjalan dgn lancar..
yang paling best...
Bas yg aku naek.. Semua dak pompuan...
Kecuali 4 org...
2 driver n pengiring...
Teknisen... Satu botak... Satu lagi rambut tajam.. cicak jatuh pun mati ooooowhh....

Disamping menimba pengalaman...
Kitaorg dpt merapatkan hubungan diantara pelajar2 kelas..
Best2 .. Gi Stesen JanaKuasa..
Sorry gambar takde...
Sebb kitaorg skema...
Xbwk kamera masuk stesen..
Benci aku...

NExt Story...

BErkenaan dgn peraturan...
Terkedu dan terkilan aku..
huk2...
Sewaktu pergi lawatan...
Arahan yang diterima adalah...
Dilarang memakai seluar jean...
dan perlu berkasut sarung..
Punyalah skema kitaorg sampai ada yg pergi beli seluar baru...
Tapi apa yang mengilankan.. Adalah..
Esok pagi2 buta...
Tgk punyala ramai yang pakai jean...
Bengong...
Rasa nak hempok je semua org...
hak2... tapi nak buat mcm mana...
mmg lumrah manusia ni..
PEraturan yang dibuat adalah untuk dilanggar...
Gedebanggggg.....

NExt Story...

Hehehe.. dah abes... Xlarat nak taip dah...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails