Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 June 2009

++SoMeThIng SpeCIaL++

tODaY It`s ALL `bout My FatHer..

Nama abah saya adalah Abd Rahim B Md Noor...
Hehehe... Umonye adalah.. adalah....
Hehehehe.. Yang pasti masih bekerje..

Abah saya adalah orang yang amat penting didalam famili saya...

Dari kecik sampai sekarang..
Saya dan dek beradek masih di manjai..
Walau dalam ketegasan..

Hanya baru2 ini sahaja kami adek beradek
dilepaskan untuk memandu kemana yang disukai..
Akak saya dan saya sudah cekap memandu motor..
Dan juga diberikan sebuah kereta
kepada adek saya..
Untuk dikongsi..
So... Layan...

Waktu sekolah dulu..
Mmg kami akan di ambil dan dihantar..
Maka susah sket la nak merasa susah...
Mak cakap mmg g hobi abah saya..
Amik dan hantar org..

Ni gambar abah ngan mak saya..


Gambar waktu famili saya g kuala perlis..

Ni gambar satu famili kami..

Gambar waktu abah saya kait sukun kat kg..

Kenapa saya cerita tentang abah saya...
Kerana saya sayang dia...
Dan saya tahu dia juga sayangkan saya...

HaPPy FatHer Day`s...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails