Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

17 June 2009

++StORy By StoRy 2++ SBS2

FirSt StORy..

Adoyaa.... VEry bosan beb kat umah...
Jadi tukang masak utama dah memang tentu..
But... Adeh.. Bila aku rajin ye ak masak..
Malas betul masak bila ada yg takmo makan..
Diet la plak.. Adeh..


SecOnd SToRY..

Sehari Dua ni aku asyik layan 3 buah lagu jer...
Sempurna ( Andra @ BackBone)
Kembali Pulang ( Kangen BAnd)
Sebelum Cahaya (LEtto)
Semua lagu jiwang.. PErgH..

THiRd StORy..

Aritu aku kuar tgk wayang hek2..
Dalam cuti ni dua kali aku tgk wayang..
First cita Syurga Chenta... Wif`.. Ehek..
SomebOdy...
Jalan Citer Okeh.. But... Aiseh... Ayat2nye..
Aku sudah hafal beb..
ayat Buku..
citer Dua..
Jangan pandang belakang Congkak..
klaka2..
tgk Wif` kakak n adek ku...

forth stOrY

23Hb ni Test sama itu JPJ..
Adoya...
Clucth, brek ngan minyak...
Payah le aku nak ingat...
Mudah2an lulus...

fifth StORy

apa lagi eh nak cito..
adeh...
aku rindu sama dia...
Cuti2 ni payah le nak dgr kaba dia...
adoya....

sixth StoRY..


26Hb ak dah kena balek BP.
Adoya...
Very da Malas BEb..
Lepas ni Pale otak penuh balek...

-THE END-

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails