Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 March 2010

~ Tag By Jua ~

TAG.. Layan Tag la plak.. Mrs.SamSoL tag aku hari ni.. Disebabkan bosan dan tensen sebab test arini so aku pun melayan tag.. hehehe.. hope happy2 selepas ni.. Urk.. aku terlalu kenyang.. dan asyek membuang angen jer.. so tingkap kena bukak.. Hahahaha

1. ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT??
Hot And Spicy.. Hahahaha.. Opkos .... Hot.. terhangat dipasaran.. Tapi aku rasa je la. orang takde plak cakap aku hot.. hahaha

2. UPLOAD WALLPAPER PC/LAPTOP YANG ANDA PAKAI SEKARANG?


3. CERITAKAN PASAL GAMBAR INI??
Wallpaper baru tukar... hehehhe... I like this pic.. why... huk2x... miss someone.... waaa....

4. KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA??
waktu cuti raya cina aritu kowt... ngan adek beradek aku.. ditambah dengan adik sedara aku.. Nutzrin Capik.. Hehehe.. Tapi aku sgt kecewa la ngan servis pizza sekang ni.. apa catu sos ke.. mintak byk kali xbagi2 gak.. tambah2 kalo pizza kat BP ni.. aritu waktu makan ngan an n gee dia xbg gak.. waktu makan ngan dayat pun sama.. bengang seh...

5. LAGU TERAKHIR ANDA DENGAR??
Wali Band - Cari jodoh... Hahahaha.. di mana jodoh saya....

6. APA ANDA BUAT SELAIN MENYELESAIKAN TAG INI??
menahan angin yang keluar secara menyerang.. ades...

7. SELAIN NAMA SENDIRI, ANDA DIPANGGIL NAMA APA??
Fiza , Fizah ,faezah , Pijat , Pijud , Pijah, Ijah.. Ija... Kak Cun.... Makcik( huh i hate dowh)

8. TAG 8 ORANG (BUATLAH KALU RAJIN)




9. SIAPA ORANG NO.1 KEPADA ANDA??
Emma... Course mate.. Kawan aku yang blur.. tp chantek( terleybeh sudey)... Aku dah puji ni.. jwap balek tag aku ni.. Hahahaha

10. NO.3 ADA HUBUNGAN DENGAN SIAPA??
Hehehe.. dengan buah hati dia la.. dia sgt rindu sama itu buah.. ehh buah hati.. hehehehe

11. BAGAIMANA PULA DENGAN NO.4
Owh.. ni abang saya... Hahaha.. rasanya dia xbalas tag ni.. dah lama dah tgk blog dia mcm tu .. bersawang... hehehe.. biasalah.. dah ada anak.. layan anak dr blog baru best.. hahaha

12. KATA2 CINTA UNTUK ORANG NO.2??
Giler apa ... Adik aku tu.... tapi xpe.. padel angah sayang duit kamu.. hahahahaha

13. BERIKAN 5 YANG ANDA TAU TENTANG ORG YANG MENGETAG ANDA??
#nama dia jua... dimana jua dia berada dia tetap jua..
#Dia dah kawen ( aku pergi tau kendri dia)
#wallpaper umah dia sgt chantek..Aku suka
#Suka layan blog gak...
#Layan FB gak.. hehehe

2 Komen:

emma said...

Alhamdulillah..ade jugak org puji aku cantik..hahaha..tergelak2 aku..time kasih la tag aku..pas test math hr selasa t aku buat k..setel dulu asg n test.. hehe.. :P

Hafizah said...

Tahun bila ehhh comment ko ni ehh.. adesss...

Related Posts with Thumbnails