Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 May 2010

~PErjalananku LI~

Salam... Dah lama rasanya tak updated blog.. hehe

Taraaa.... aku kembali...Buat pengetahuan semua.. aku kini sedang menjalani Latihan Industri... kat TM kuala Kangsar... Yayyyyyy.....

Masuk hari ini adalah hari yang ke 3... Hehehe.. bosan seh...

Tapi aku ada kwn2 baru... Yang aku kenal adalah Syed n Syafinas.. Buat masa ini aku berkepit dengan si Syed je la.. hahahaha...

Ada gak kwn2 lama.. seperti Atun dan Fuziani.. Hehehe..

Segalanya seperti sudah berubah-rubah.. Dan aku juga telah menjangkakan yang ak memang akan menjadi pendiam... Opkos.. aku bukanlah sorang yang pandai berbicara atau bermanis mulut.. aku akan berkata-kata dengan orang yang aku rapat je.. maka.. secara tidak langsung.. aku akan bercakap dengan syed sahaja... Finas pun kadang2...

Hehehe.. okeh sampai sini je.. nanti updated lagi... Gambar takde sebab aku takde kamera.. Huwaaa...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails