Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

16 May 2010

~Story By StoRy = keberapa entah~

Sudah lama rasanya tidak berbicara di blog... And now... Story By Story is Back..

1st StorY..

Hari ini tiba-tiba rasa mcm sedih.. Tadi Fami bagi tahu dia dapat sambung master kat UTM.. Tah le.. aku rasa sedih bila dengar orang dapat sambung belajar.. Aku akui aku dah tak larat nak sambung belajar.. Namun secara jujur aku tak dapat membendung rasa iri hati aku jika mendengar kawan-kawanku dapat sambung belajar.. apa pun aku wish kat ko gud luck.. buat lah pilihan yang terhebat dan terbaik untuk diri ko.. n walau aku tau ko xbaca blog aku.. tp aku tetap wish kat sini..

2nd StoRy..

Aish.. seminggu lagi kehidupan aku bakal dicorak.. bagai mana ya rupa corak kali ni... Ceria...or... Suram.. Ohh.. dunia... dikau benar-benar menguji diriku ini....

3th Story...

Kenapa hati aku kini dihiasi rasa dengki... cemburu.. kenapa... mungkin kerana ada sorang itu sahaja.. Ohh tuhan... janganlah dikau membolak-balikkan hati ini.. Janganlah dikau membenarkan hatiku bermain kembali... Ingatlah wahai aku.. ia datang sebentar sahaja.. Esok lusa entah aku kenal atau tidak lagi dirinya...

4th StorY...

Opah aku sekarang sudah boleh membuka matanya.. Alhamdulillah.. Moga ia sihat... Makanya... Hospital Taiping Wad 6C sudah menjadi kampungku... Hehehe

5th Story..

Aritu aku mimpikan dia.. Isk2x.. jujur aku kata .. aku rindukan dia... Waaaaaa

Okeh abes dah....


~Tiada masa hadapan jika tiada permulaan langkah pertama~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails