Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

14 June 2010

~Aku dan Famili~

Makan-makan wif Famili...

Kerana tiada sudey topik yang best.. Makanya topik ini sangat sesuwai...

Hehehe.. aku bengang sebab Office aku dah mati.. Ceh.. Akan menyebabkan report akhir... Proceeding paper n slide aku terbengkalai...  Kurap betul.. Huh...

Berbalik kepada topik.. HAri tu aku n famili g makan KFC beramei2x.. Apit jo yang xdop.. Ada kisah disebalik kisah.. Sekali yg jaga kaunter KFC tu buat ak bengang.. Waktu ak nak order la pun dia nak sembang.. Ada kawan dia beli kat kaunter sebelah.. dah tu layan kawan dia plak.. ak mmg xsenyum langsung.. mmg ak hangen.. nak meniaga ngan aku buat cara nak niaga.. maka aku pikir nak beli snack plate pun ak diam selama 2 3 minit br aku sebut.. semua yg aku order ak delaykan 2 3 minit.. lantak ko la.. ak pedulik apa.. siap bule tanya dah kawen belum kat kwn dia.. siap ckp xsampai jodoh lg.. lantak ko la.. nak kawen ke tak.. aku nak order.. apapun enjoy da Pic.. hahahaha


 Wif my kakak...


 my Adik yg .. hurm... xtau nak ckp apa dah.. hahaha


sama ke...?? ades... xpung...


My Mak n Abah.. Tgk lah kenapa mataku tiada.. abah ku jga..... hahaha


Aku....???? Hahahahaha.. Brasil....??? south africa udah le...  hahahaha...
sokong tuan rumah je la...


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails