Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

03 August 2010

~Rindu pada rongga hidungku.. Hehehe~

Rindu...

Sniff...Sniff... Bau-bau rindu mula menusuk ke dalam rongga hidung aku... Yang terlintas difikiran aku adalah bilik besar Blok B Kamsis Politeknik Ungku Omar.

Yer.. Bau ini.. Aku masih ingat bau ini. Dulu aku sering terjaga bila terbau bau ini.. Yelah.. Bilik besar tu kan ada bilik air. Setiap insan yang bersiram didalam bilik air itu pasti aku masih teringat. Sabun mandian Shurah.. Ya.. Kambing putih yang tersengeh di botol sabun itu kini aku ingat... Bila terbau sabun itu..Tiba-tiba.. Wajah-wajah yang dulu pernah bersama-sama bersusah senang satu persatu silih berganti didalam minda ku..

Nyah, Ana, Kak Mariam, Isma dan shu... Hurm.. rindu pulak kat nama-nama itu... Setiap kenangan itu pasti terletak pada sesuatu yang akan membangkitkan kenangan...

Ingat lagi aku selalu tergolek malas diatas katil tempat lepak-lepak anak dara dalam bilik tu.. Hahahha..Rasa nya mmg aku lah yang paling malas dalam bilik tu.. hehe.. Kadang-kadang bila tengah sedap lepak.. Ana mula la memekik... "Pijat ... bangun pijat.........." kadang shu pun jd mangsa kena bising ngan ana...

aku mmg suka layan lagu sorang-sorang.. jadi teman setia aku adalah mp3 aku.. ish.. habes layan kalo dengar mp3 ni.. hehe.. waktu sekolah rendah aku layan walkman... dah berapa dah walkman ak ada tah.. tp dah kiok... koleksi kaset aku plak adalah Nasyid.. semua original.. mana men cetak rompak ni.. haha.. yele start kumpul kaset waktu ak masuk asrama form 3.. hehe.. so ada banyak sgt kaset aku.. hehehe

Ehh dah masuk salah topik ni... okeh.. daaaa

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails