Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 September 2010

~Happy Birthday~

~24 September ~

It`s my besday!!.. YEy...

Seperti kata Megat... Besday ni sedikit lain kerana... ini adalah yang ke 24 tahunnya menyambut kelahiran.. sama jugalah seperti tarikhnya juga... hehehe... spesel kan... 

Hari ini .. Aku cuba melihat apa yang telah berlaku didalam kehidupan aku sepanjang 24 tahun aku hidup ini. Dari lahir hingga kini.. pelbagai cubaan dan dugaan telah dilalui.. Namun ia tetap selesai ditempuhi.. Samalah juga seperti aku yang takut hendak menghadapi hari-hari yang mendatang.. bukankah kita sudah tahu apa kesudahannya.. ia iaitu ianya akan berakhir juga.. cuma kejayaan atau kegagalan yang akan ditempuh..

Ada suka ada duka yang perlu dihadapi.. Walau kadang kala banyak yang aku harapkan tidak kesampaian.. tapi pasti yang berlaku selepas itu rupanya lebih baik dan paling terbaik..

Ok la.. sampai sini saja.. coretan hari lahir....

~Special Card for my Self~
p/s: isk siannye.. hehe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails