Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 December 2010

~Hilang... kau pergi.....~

Yooo..Yooo...

Berbicara sudah aku sebagai seorang siswazah... Haha...

Nampaknya hari ini aku dengan rasminya telah mendaftar sebagai seorang pelajar.. Hehe...

Shalalala....

Walaupun, baru je aku mendengar taklimat tensen itu sudah datang dengan jayanya kedalam diri aku..

Aku berharap aku dapat menamatkan pengajian dengan jayanya... Tapi itulah... hari pendaftaran lagi dah spoiled mood aku...

Dengan secara tidak sedarnya loket emas yang Emak aku belikan di Mekah telah tercicir dimanakah arahnya.... kurang pasti posisinya... 

Omg Omg... Sedihnya aku.. tertunduk-tunduk aku mencari loket namun sampai kini ia tetap tidak dijumpai... Tapi Emak aku cakap.. Setakat itu je rezeki aku dengan loket emas itu... Sudah ditakdirkan mahu menangisi bagaimanakah lagi...Naseb baik mak aku bagi loket dengan cincin.. Jadi aku harus menjaga cincin yang diberikan sebaik mungkin...

tapi tu la.. akibat daripada peristiwa itu menjadikan hari pendaftaran bagi master aku adalah hari pendaftaran paling teruk didalam hidup aku.. Huwaaaaaa...

Harap rezeki aku dengan loket itu masih panjang.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails