Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 December 2010

~Yoya Yoya di Epoh~

Heyyy Hooooo...Heyyy Hooooo....

Doyay.. Giler ke hape.. tetiba hey hooo.. hey hooo.. Yelah mana tak nye.. aku dah berjaya mengemas separuh daripada baju kurung ku dan dihimpitkan kedalam beg abah aku.. Huhuhu.. buat reta sendiri lagi aku ni.. Memang dasar Belanda dapat tanah la aku ney.. Doyay...

Apapun hari ini sedikit kecewa tercebis dihati aku aku.. Huwaaaa.. Huwaaaa.. Plan nya hari ini nak pergi menuntun Kak Limah.. Doyay... Pakcik Mamat Khalid tulun la kitaorang.. dah 4 hari plan dah.. empat -empat hari tak jadi.. Hari yang jadi plak sekali terlepas tayangan awal pagi.. ada jam 6.30 petang je.. Ceh.. ingat umah aku sebelah wayang ke....

Last-last layan citer Gulliver`s Travel... Hehe.. Layan la gak citer ni.. Tapi mood aku spoiled la sebab ada budak yang selalu gelak tempat orang tak gelak.. tempat orang gelak dia senyap... sakit ke hape dak tu...


Hohoho.. Lepas tu disebabkan terasa tensen tak dapat melihat lenggok gemalai cerita kak limah.. aku ajak adik aku layan lumba kete kat aked tu.. Hehe... sekali je game.. ceh.. tapi ok la... aku tetap pemenangnya.. hahaha

Sekali tengok-tengok jam sudah menunjuk kearah jam tengah hari * hahaha kelentong lebih.. aku mana jenis pakai jam kat tangan.. hehe* dan kitaorang membuat keputusan untuk melantak dulu di Food Court Jusco tu je.. Hehe..

Sekali sekala rasa nak tukar selera.. Bajet ada kat oversea la.. Negara orang sepet-sepet ni.. Hehe.. kitaorang layan makanan Jepun... Nama semua makanan aku tak ingat.. Hehehe.. tapi paling bengang.. Aku yang paling beriya pilih makanan sekali aku dapat paling tak best.. Aku pilih la yang cantik.. Doyay.. dah siap alih-alih tengok keledek goreng, labu goreng , terung goreng dan isi ikan goreng. Semua salut tepung.. Eiiii... Aku cukai makanan adik-adik aku.. Hahaha.. Best-best..


~Ini set makanan aku.. Doyay.. Aku pun reti masak kat rumah gini.. telur kicap wei.. Hak..Hak..Hakk .. Ada lagi keledek , labu , terung dan isi ikan goreng tepung~

~ Ini set adik aku.. Cik Sarah... Telur goreng dengan crab stick goreng bersalut tepung disertakan shushi kecil yang ditelan oleh kerongkong aku.. Hahahaha~

~Ini satu lagi set adik aku.. Cik Hafiz... Telur goreng dan ayam goreng disertakan dengan shushi bagak-bagak.. Yang aku cukai sikit juga... Hehe...~

Dan hasilnya... Setelah beberapa minit kemudian.... 

-
-
-
-
-

TaDa

-
-
-
-
-
-


~Sekian terima kasih... Urk... Alhamdulillah... Licin... Adakah ianya sedap ataupun kitaorang yang terlalu lapar.. Hak..Hak..Hak... Guling-guling gelak kejap....~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails