Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 January 2011

~My Hypo Life~

Hey Ho...

Inilah yang terjadi bila aku dah bosan... Oleh kerana otak aku kini penuh dengan research dan kritik jurnal.. Aku boleh buat research kat Hypo aku... Hahahaha

Yue Sii!!! Yang sebelah kiri tu apa bila Hypo tak dikenakan beban yang berat... Muka Hypo Cool Habes!!! (Cool ke gitu.. Aiyark...) Senyum pun nampak kachak luar... Kachak dalam .. Hahaha..

But!!! Wut Happen when my heavy hand push on it!! Omg....Omg.... Hypo masih tersenyum.. Ekek.... Tapi muka dia semakin membOlat... Muahahaha... Kembang idOng Hypo gini.. Har...Har... 

Tapi... Thanks a lot to my Hypo... Bekos... It protect my wrist... Hey..Hey...

Tak sia-sia.. aku berhabis duit membeli dia ni dulu.. har...Har...


~Yue si!!! This My Hypo.... At left side ~ Hypo in Cool Mood ~ And at right side ~ Omg... Just God know it~ Hahahaha

Pisstt... Nota nak kena kaki:

Menyampah aku dengan tenet ni.. Aku nak edit gambar pun payah... Last-last aku kembali pada asalnye.. iaitu menggunakan Power Point only... Well.. Hidup ni kita kena pandai .. Nama pun nak hidup.. Hahaha..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails