Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 May 2011

~Apabila kenangan itu berselisih~

Kadang kala aku tercari-cari bukti kenangan bersama kamu ketika dulu.. Namun aku harus menerima hakikat yang kenangan kita bersama tidak dapat dibuktikan..

Kenangan antara kita tercipta diantara suratan atau kebetulan sahaja.. Iya... Sebenarnya terlalu banyak kenangan aku dan kamu sebenarnya.. Tapi segalanya terjadi secara kebetulan..

Kadang - kadang aku terfikir kenapa kenangan antara kita tak dapat di kongsi.. Juga sebenarnya kita sendiri tak tahu itu sebenarnya adalah kenangan kita.. Perjalanan kita umpama berselisih sahaja.. Aku ada dimana kamu berada.. dan kamu ada dimana aku berada.. Tetapi kenapa tiada kenangan yang tercipta antara kita..?

Hurm... Tidak mengapa.... Moga hari-hari yang mendatang akan menjadi kenangan yang terindah buat diri kita dan moga dapat di ingat sehingga akhir hayat kita nanti..

2 Komen:

MOHD FAHMI JAES said...

selamat memperoleh kenangan terindah samsons

Kaki Merapu said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails