Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

17 June 2011

~Aku dan keputusan ~

Hye...Hye... Hye....

Akhirnya... segalanya telah disampaikan kepada dirinya ...

Seminggu rasanya aku memikirkan perkara yang melibatkan hidup aku ...

Apa nilainya harga sesuatu itu ...

Bila aku bertanya kepada orang lain ... Dengan mudah mereka menyatakan sesuatu harga itu ...

Tapi kenapa bukan aku ... Kenapa aku terlalu memikirkannya sehingga gelisah dibuatnya ...

Namun kini ... moga keputusan yang diambil oleh aku adalah keputusan yang terbaik untuk diri aku ...

Ya Allah ... Tenangkan hati ini ... dengan keputusan yang telah diambil ....

1 Komen:

MOHD FAHMI JAES said...

selamat menenangkan diri

Related Posts with Thumbnails