Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 June 2011

~StoRy By StOrY Kembali ~ Dengan penuh paksaan ....

ArgHhhh ~

Aku malas tapi aku nak tulis blog.. Ngee...
So !!!!!

Kembali kita kepada StoRy bY sTory is BacK !!! .. Pow...Pow...Pow....

~1st StOry~

Perkara yang paling mengembirakan adalah bila aku masak... dan ada orang yang memakannya... Kerana itu aku suka buat kenduri... Buat open house .... dan makan-makan ... Dan aku juga suka masak dalam kuantiti yang banyak. Keh... Tu sebab geMoks... ades~

~2nd StOry~

Bila masak banyak-banyak ni.. tiba-tiba kenangan di PUO mengamit kembali.. Argh.. aku rindu jadi AJK makanan... Best nya ketika Rehlah... Rindu pada Yong ... Julia ... Esah ... dan semua lagi yang selalu memasak bersama-sama untuk Rehlah... Teringatkan kat Sup Nasi Tomato .. Arghh indah-indah.... Teringat juga kat Yinnah ... Aminah... Dan yang lain-lain ... MEreka sempat menyelamatkan ayam dari hanyut... tapi takziah kepada kerusi yang tak sempat di selamatkan ... Ngee~

~3th sToRy ~

Tahniah kepada Kakak ku.. ( Kak Ilah) kerana berjaya mendapat kerja.. keje leklok... belanja nanti.. Muahahahaha

~4th sToRy~

keke~ Berjaya belajar memasak gulai kawah.. alahai... senang je.. letak je gulai dalam kawah... siap.. hahahahaha

~5th StOrY~

isk... aku rindu Jejaka Masa Hadapan aku.. Waaa... Miss u sayang... *isk...kang dia baca malu plak.. hahahahhaah*

~6th StOry~

Ohhhhhhhh... Gadis... pandai lah kamu menjaga diri kamu.. jangan menterjebakkan kedalam dunia yang merugikan ... *ngee~ saje selitkan sedikit pesanan*

~7th StOry~

Tahniah...Tahniah.. result dah kuar.. apa macam result korang .. Kekeke.. Aku bersyukur dengan yang aku dapat.. Hehe.. aku bukan pandai pOnnnnnnnnn~

Okeh.. abes dah... nanti ketemu lagi...

p/s : Yeahhhhhhhhhhhhhh!!!! akhirnya berjaya gak aku buat entry... setelah banyak yang kecundang dimukadimah sahaja... Yezzaaaa....................

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails