Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

10 July 2011

~Kisah aku dan dia~

Salam.. Hey Ha.... Hari ni adalah hari yang gembira... Hehe...

Kerana semalam Jejaka Masa Hadapan aku datang.. So jalan-jalan pergi Ipoh ja la....

Semalam adalah genap 2 bulan... 2 minggu dan 2 hari aku dan Jejaka Masa Hadapan.. Hehe.. Gembira-gembira...

Paling best bila dia belanja mam Johnnys... Macam tahu-tahu je memang aku kepingin nak melantak mende tu.. Hehe.. best gak mam mende tu sebab kena serve makanan sendiri.. Hehe.. Happy gak bila servekan makanan untuk orang yang kita sayang rupanya...

Tapi de sumtin yang lagi-lagi best.. tapi ni tak pelah.. biar tersemadi dalam sanubari aku jelah.. Hehe... Satu perkara yang menghappykan diri.. Hehe~

Tapi sempat lepak-lepak kat JJ ngan Ipoh Parade saja.... Waktu nak balik xbule blah... Sekali ada sekolah cina buat persembahan... Dua-dua terpegun... jadinya terbalik lambat... Kesian jejaka aku dah la nak balik jauh lagi...

Sampai rumah.. dia duduk sat.. rehat sebentar .. Sekali dia nak tuang air tertumpah pula... Secara tak sengaja aku tercakap pulak.. " Aiiii... dah tak reti tuang air sendiri dah ke...? " Hehe... tiba-tiba aku rasa chumels nye peristiwa tu.. Hahahahahahah *gedikkkkkkkkk*

Orait itu saja... saje nak kecoh-kecohkan citer yang syok sendiri ni.. Hahhaa~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails