Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 July 2011

~Sweat , blood and tears to Port Dickson~ Part Finale~


~Gambar lama tapi memori tidak serupa..~

Cepat-cepat habes kan edisi Ke PD.. sebelum Holiday yang akan datang ... datang .. Hehe



*isk.. apa punya ayat la....*

Esoknya... Hari selasa... adalah hari last aku di PD.. Pagi-pagi pegi breakfast kat Kafe Hotel Seri Malaysia.. Aku.. mak dan atok... Apit diet... abah makan nasi lemak yang apit belikan hehehe.... Makanan nya biasalah.. dah nama pun Seri Malaysia.. mestilah makanan Malaysia.. Hehe.. de nasi goreng.... Bihun sup.... Bubur nasi.... Aku kalau dok hotel suka makan roti bakar hehehe... 

Dalam jam 10 kitaorang dah Check Out...sebab nak pergi balik Poli PD tu... Mentang-mentang la anak bongsu.. berulang alik kesitu.. ades...sabo je la.. Keke... So sampai-sampai je.. dah pening pale cari adik aku.. Rupanya tengah daftar .... Aku tengok je la... 

Hehehe.. teringat ketika daftar Poli dulu.. sorang pun aku tak kenal... pulak tu Poli banyak lelaki... Amik plak letrik.. lagi berlambak lelaki.. dah le aku dari sekolah gadis-gadis... sedikit peghak aku memandang sekeliling... Wahhh gilaaaa... ramainya yang free hair... Hahaha.. dah derang lelaki mana pakai tudung.. Hehe.. Sabo je la....

Dah-dah jangan nak merepek.. habeskan cepat tajuk ni.. Lekaih!!!!

Dah selesai urusan ngan adik aku... Kitaorang pun balik...

Sekali abah cakap.. Nanti puasa kita pergi PD ni lagi yer.. Bukak pose ngan sarah... OMG.... PD ngan kuale... hampir ke...??? Nyan...Nyan....

Nota nak kena kaki : Aku gak yang happy.. takde aku giler dok rumah je.. hahahahahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails