Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

03 August 2011

~Coretan Hellow-Hellow - Urm.. Beringat~

Hola ... Baik.. Kembali berbicara malam... 

Andai entri sebelum ini bertema.. Entri ini tiada temanya... Terasa begitu terikat pabila bertema.. Maka dengan mudah perkataan ~End~ itu muncul...

Okeyy.. Cukuplah dengan ayat-ayat skema tu.... 

Coolkan diri... Tarik nafas... Huuuuuuu........ Lepaskan nafas... Haaaaaaaaa... Tarik nafas ... Huuuuuuuuuuu..... Lepas ... Haaaaaaaaaa.......

Orait... Kembali kepada topik.. sebenarnya aku nak berbicara sumtin.. tapi aku tak tau nak start dari mana... Okeh gini... Entri ni adalah untuk diri aku pada masa kini dan pada masa hadapan...

Memang blog ini membawa motif peribadi kepada diri aku.. Tapi ingatlah wahai aku... *mood ngan bagi nasihat kat diri sendiri*  tidak semua bicara buleh dinyatakan disini.. Tak semua perihal hidup buleh dilakarkan disini.. Tak semua kisah hidup buleh menjadi tatapan orang len..

Yelah.. takkan nak beli spender pun nak kabo dalam blog kan... Opkos tak bolehkan.. *urk.. bukan tu point dia*

Gini... Aku sangat seriyawww... Yer... belum lagi habis topic tentang ~Wordless Wednesday - Clash~ . Sebenarnya aku risau tentang itu.. Memang aku harapkan hubungan aku berkekalan hingga ke jinjang pelamin.. Tapi dalam kita merancang...Ada yang lagi merancang... 

Bukan apa... dalam penglihatan aku... ramai nama-nama besar yang terlibat dalam putus memutus ni.. Okeh.. jujurlah aku nyatakan aku seriyawww dengan Cik Jejari Runcing... Yang baru-baru ni putus dengan tunangnya KFCM tu... Yelah... Aku sebagai seorang blogger memang akan kenal la blogger yang glamer-glamer macam tu... Cuba lihat... banyak sangat kisah , jalan perjalanan perhubungan mereka dicoretkan didalam blog.. Tapi apa penghujungnya...

Aku mahu ingatkan diri aku.. Dalam blog aku seharusnya tidak terlalu over bercerita tentang Jejaka Masa Hadapan... *mesti orang lain cakap.. eleh... bajet le lu.. ingat Jejaka ang glamer cam KFCM tu ke... *  Uish.. aku tak cakap dia glamer... tapi .. tapi..... tapi..... biarlah rahsia...

Memang aku teringin nak coretkan semua kisah dalam blog ni.. Tapi... inilah... biarlah menjadi rahsia dulu... Dalam perhubungan ni.. yang paling penting jujur dan setia... Aku taknak dia kongkong aku.. dan dia pun taknak aku kongkong dia.. so.. teruskan hidup... Enjoy zaman bujang ni... tapi beringat... jangan ranjang mata.. Sama-sama pandai jaga... sama-sama kecap bahagia dia hari kemudian...

Seyes aku jeles tengok orang lain... Dengan bangga sekali.. dengan terbuka sekali memberitahu siapa jejaka mereka... Tapi aku... tak pe.. itu bukanlah satu masalah yang besar.. asal aku tahu dia sayang aku.. dan dia tahu aku sangat-sangat sayangkan dia....

Ahhhh.. sudah...sudah... sudah merepek ni....

Sampai sini saja... Arioss~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails