Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 August 2011

~Huh...~

Huh!! Aku baru pas bergaduh dengan mesin basuh.. Argh tensen la aku... Makin duduk rumah.. baran tak boleh di kawal lagi... Tapi baran terhadap barang je la.. Baran ngan orang boleh di kawal lagi.. 

Kalau agak nak marah orang aku diam je.. Tapi kalau barang memang aku hempuk je.. Tambah-tambah hanger.. asyik nak tersangkut je... So memang nasib dia la. aku campak je dari balkoni ... Baru puas hati...

Huh !! Moga-moga semester depan takde la banyak sangat dugaan yang harus aku tempuhi.. Amin~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails