Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 August 2011

~Rabu tak berapa kedu~

Hati setenang air di kali... Menari-nari umpama ikan keli di muara ....

Manakan tidak aku tenang... Aku tenang setelah cuak nak mati... Padahal nak register subjek je pon.. Tapi cuaknya... Huh~ seperti menanti kelahiran anak pertama... hehe~

Nampaknya bahang-bahang untuk pulang menuntut ilmu telah pun terasa.. Amat terasa... panas-panas... Hehe~ 

Sem 2 ni aku akan mengambil 6 subjek... Ades.. TErasa pening dah dari sekarang....


~Yeah.. dah daftar subjek.. Cuma Subjek untuk Projek Sarjana I je belum register lagi... ~

Moga semester depan adalah yang terbaik..... Amin~

3 Komen:

ShErA said...

ketakutan dapat dirasai sekarang ni.. semakin hampir untuk kembali belajar...

~Fizah Rahim~ said...

Hehe.. lawak la kamu ni... hehe

MOHD FAHMI JAES said...

selamat berjaya untuk semester 2. cabaran hebat menanti dgn 5 subjek ber amali, 1 saja kuliah.

Related Posts with Thumbnails