Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

10 August 2011

~Spontaneous Thursday - Mengata atau meluah perasaan~

~Spontaneous Thursday - Mengata atau meluah perasaan~

Selalu tak terjadi hal sebegini.... Waktu kita tengah bersembang-sembang meluahkan perasaan ..

A : Wei... aku kan.. tensen la ngan dia tu... Eiii.. Ada ke patut dia gunakan nama aku bila dia buat salah...

B : Iyeeaaa... Ish...ish.. tak baek la dia tu.. teruk betul la...

A : Ada lagi wei... dia selalu koyakkan kotak tisu aku.. huh.. apa pun tak boleh !!!

B : Memang pun... itu memang dah kecoh dah.. dari dulu lagi memang perangai dia macam tu... Ehh.. ko nak tau .dulu... dia pernah gigit seat motor aku... bersepai seat aku....

A : Ish..ish... apa ke teruk benar perangai dia tu... Ehh... bukan kita ni tengah mengata ke ni....?

B : Takpe .. kita bukan mengata dia.. kita meluahkan ketidak puas hatian je...

Kan..kan.. selalu kan terjadi gini.... So... adakah kita tengah mengata atau meluahkan perasaan...

Bila nak meluahkan perasaan pasti akan terkata .. dalam kata tu pulak mesti akan termengata... Alahh.. cam ne nii....!!!



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails