Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 August 2011

~Story by Story - Edisi merapu ~

Hola... lama tidak berceloteh... baik.. hari ni kita berceloteh merapu ya...  Lama rasanya tak ber SBS .. So mari kita ber SBS edisi merapu 

~First Story~

Sekarang ni banyak sangat la isu pasal bahan-bahan yang takde sijil halal.. Tak pun disahkan ada unsur Oink-Oink ... Tapi kenapa mesti disebarkan secara senyap-senyap.. Perlu di sebar-sebar melalui emel atau pun FB.. sedangkan sedia maklum kita tahu.. Seharusnya kita ambil tahu dari sumber yang boleh dipercayai.. Dunia ni.. manusia macam-macam.. ada yang suka nak jatuhkan orang lain.. Jadi... berhati-hatilah..

~Second Story~

Sejak kebelakangan ini , aku banyak layan YouTube... lagi suka layan playlist orang.. Sebab bila kita layan playlist dia men je semua lagu secara automatik.. Pastu dalam satu playlist genre music nya semuanya hampir sama.. So memang layanzz~

~Third Story~

Hari ni aku tak masak.. Puasa yang ke -9 ni baru aku tak bergelumang ngan kuali da sudip.. Tiada lagi bau bawang...

~Fourth StOrY~

Ada lagi sebulan sebelum nak balik ke parit Raja dah ni... AyOoo.... Memang aku bosan.. tapi bila pikir nak balik sana.. ades malas nye bai.. Naseb bek famili hantar .. Bule bawak barang banyak-banyak.. Abah !! Bawak Unser tau... Tak mo nek Wira.. hahaha...

~Fifth StORy~

Dendam itu tetap ada... Tapi adakah aku kejam... Sanggupkah aku melakukannya.. Namun bila tidak dilakukan dia yang berlaku kejam terhadap aku... Adakah aku harus terus makan hati hanya semata-mata untuk menjaga hati.. Tidak !!! Tabahlah fizah.. nyatakan yang benar...

~Sixth StoRy~

Aku rindu Jejaka Masa Hadapan aku... Isk... Anda tak boleh sakit... anda perlu sihat... Moga bersemangat dalam setiap apa yang dilakukan.. Aku sayang kamu...

~Seventh StoRy~

Biarpun di baca berulang kali.. Kenangannya tetap masih terasa.. Memang sayang untuk di delete walau tarikhnya mencecah ke tarikh lampau.. Tapi itulah kenangan.. Terima kasih sayang.. Love u so much....

-End-

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails