Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 September 2011

~Kita hadir untuk saling melengkapi~

Hye... lama dah tak berbicara H & P ...

Dulu aku selalu merasakan.. Cinta itu akn hadir bila kita menjadi seorang yang sempurna dari segala-galanya .. Seperti... bila kita adalah seorang yang cantik... seorang yang pandai... seorang yang bergaya... seorang yang peramah.. seorang yang lemah lembut.... dan lain-lain...

Rupanya tidak.. Cinta itu hadir bila ada kekosong didalam diri kita.. Bila kita merasakan kita tidak lengkap... Ia hadir untuk melengkapkan kita rupanya...

Mengapa mesti mengharapkan yang sempurna bila kita pun tidak sempurna ... Namun sedaya upaya untuk melengkapkan apa yang kurang sempurna... Bila sama-sama saling memberi dan menerima.. Insyaallah.. bahagia itu memang milik kita...

Aku rindu jejaka aku ... Dia hadir bila aku terasa kekurangan... Aku dan dia sedaya upaya berusaha untuk saling lengkap melengkapi... Ya Allah kekalkan hubungan kami.... Amin~

1 Komen:

Memory said...

entri ni buatkan shera rindu pada seorang teman yang dah lama menyepi...

Related Posts with Thumbnails