Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 September 2011

~Lala- H&P Hati dan perut.. lala~

Hoho~

Hebat !!! ada yang lancang mengomen di blog haku... 

~haa... tau pon kau sampai pening kepala cari rumah sewa... abih kau tau ka dia pun sbb dah xdpt cari umh sewa la dia nak minta tolong tumpang 1 mlm... dulu masa kau dlm kesusahan kau rasa mcm mana klu tiba2 da org leh tolong? pa salahnya kau pulak tolong dia kali ni... dah sng ckit dah nak menyombong... ingat ckit dunia ni bulat arini kau kat atas sok kau kat bwh pulak... msa 2 baru kau tau... belajar sampai master pun tp klu xda hati perut xguna juga... arini kau buat bodo ja bila org minta tolong kau esok2 sampai masa kau pulak xpun pada keturunan kau... baru padan ngan muka...~ ~mamapeiro

Ayat memang meruntun jiwa.. seb bek tengah makan.. kalau tengah lapar memang la... Yer sini... aku jawab...

1 - Ha`a memang pening.. aku pening sampai dapat rumah aku cari... aku dapat.. ko dapat ke....?? tak.... haha~

2 - Ko tau ke masalah aku apa malam tu... senang hati nak cakap aku macam tu.. ko kaki skodeng yer... aiseh... aku tak tau ko suka skodeng orang...?

3 - Aku sombong... ?? oh ya... memang aku sombong.. tanyalah sapa pun memang derang akan jawab aku memang sombong... aku jenis sedar diri babeh....

4 - Apa masalahnya aku sambung master ngan sombong... yang tak sambung tu la yang pandai tu sebab dapat keje cepat.. aku ni bengap tu yang belajar lagi.. kalau ko pandai jangan sambung master.... pergi keje...

5 - Hati perut... hebat... kencang berbicara hati perut.. ko tau apa makna hati perut... aku tak tau.. yelah aku ni bengap....

6 - Keturunan aku... senang hati ko nak sumpah keturunan aku.. ke ... keturunan ko dah kena sumpah... yelah.. karma kan.... dulu-dulu mesti atas-atas keturunan ko tu dah buat salah.. tu yang kena kat ko kan... ahh.. aku simpati.... 

Habes dah jawab.. aku memang suka menjawab.. yelah.. aku takde hati perut.... haha~

Entry aku kejam.. sebab ko kejam... 

Ada haku kesah.. tak kesah.....!!!



2 Komen:

aleen aiden said...

yup2,selagi mampu dan xmenyusahkan,ape salahnye skali sekala tolong org kan.. :)

~Fizah Rahim~ said...

Kita sendiri pun akan tolong kalau takde kekangan... ni dah de kekangan.. tak boleh nak tolong... harap maklumla...

*hebat la... orang tu memang selalu tolong orang len.. xpernah miss le tu...*

Related Posts with Thumbnails