Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

08 September 2011

~Untuk kau..~

Perhatian : Entry ini berunsurkan emosi ..

Janganlah nak buat-buat baik bila dah pernah buat thaek dengan aku. Ingat senang-senang je ke nak lupakan thaek yang pernah kau lakukan... Masalahnya berulang kali.... terasa bodoh je bila fikir balik... Jalan ceritanya setiap kali sama je... Yang orang nampak aku jugak yang jahat... tapi sape yang buat thaek dulu...

Aku tak pernah cerita kat orang apa thaek yang kau buat.. sampailah orang lain yang rasa dulu thaek tu... baru orang tu sedar kenapa aku nampak seperti sangat jahat dan kejam...

Tapi yang buat aku rasa bodoh... Mende ni berulang kali terjadi.. situasinya seperti di copy and paste... so salah sape sekang ni.. aku or kau...

Cuba lihat .... Aku yang buat masalah dengan ramai orang atau kau yang lebih bermasalah dengan ramai orang... dari situ... buka-buka la mata ... memang thaek tu kau yang punya.. bukan ahmad albab... adehh..

So .....

Janganlah buat-buat lupa thaek yang pernah kau buat... jangan pura-pura kau tak pernah buat thaek... aku dan mereka memang masih mampu tersenyum ... tapi dalam hati masih terasa apa thaek yang kau buat... terasa kering dan terus membusuk....

Aku bukan Nabi yang mudah memaafkan kesalahan dengan mudah sekali....

p/s: thaek = taik 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails