Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 September 2011

~Warkah buat Enchek~

Warkah buat Enchek Henset ~

Enchek Henset.. aku sangat gembira enchek hadir didalam hidup aku... Kenangan yang terletak pada enchek memang sangat bermakna... Manakan tidak... Enchek adalah pemberiaan dari abah aku... Abah aku beli enchek waktu dia menunaikan ibadah haji pada tahun 2010 ...

Walaupun enchek buatan China.. tapi bila enchek dijual di Mekah... Enchek memang sangat bermakna buat diriku.. Aku sayang sangat kat enchek...

Enchek...

Aku berharap Enchek dapat bertahan lama lagi... Enchek sangat kuat dan tabah berbanding kawan-kawan enchek.. di mana dua-dua dah pecah screennya.. tinggal enchek je... Tapi kini.. charger enchek dah nak rosak... 

Enchek...

Waktu malam charger enchek hampir rosak.. sejuk badan aku ... YElah... dapatkah aku cari charger untuk enchek lagi... Apa yang aku risaukan dahulu kini dah semakin hampir... 

Enchek.... Harap enchek dapat bertahan yer... Isk... nak nanges....

*walaupun sebenarnya aku kena hadapi.. setiap benda pasti akan rosak juga.. *
Related Posts with Thumbnails