Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 September 2011

~Yeah !! Jadual kelas dah kuar....~

Yeah !!!

Jadual belajar dah keluar....

Yeah !!!


~klik untuk tumbesaran tulang temulang~

Ulasan jadual :

Kelas tak pack sangat...  Semua berada di pagi hari... so petang boleh rehat... yelah belajar petang lagi penatkan... Walaupun hari jumaat ada kelas tapi subjek tu subjek teknologi... manala tau buat projek yang banyak.... Untuk yang bujang dan tak berduit ni memang redha je kalau kelas ada hari-hari pun boleh.. hehe..

Walaupun aku rasa jadual ini akan ada sedikit rombakan.. tapi keseluruhannya... OK... hehe

p/s : Pembuat jadual punya komen - "ko hengat senang nak arrage jadual kelas... berterabur biji mata ... naseb sempat kutip..... "

hehe.. peace No war and warwar

2 Komen:

MOHD FAHMI JAES said...

wah semangat yg membara. good2

ShErA said...

wah... jadual tak padat... bestnya

Related Posts with Thumbnails