Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 October 2011

~Alamak.. terjumpa DoubleYue La pulak~

Hora.... 

Hari ni tetiba ternampak DoubleYueOne kat aked... Choiiii... aku nampak mende syial la.. macam mana ni... Waktu nampak aku harap hari aku tak syial.. sebabnya hari ni aku kena jumpa supervisor aku... Naseb la sesangat... nampak sang syial je.. tak terkena badi.. kalo tak kompem kena mandi bunga buang syial.. riso beb kalo terkena syial DoubleYueOne tu.. 

Kalau orang lain nampak kucing hitam tu petanda syial.. bagi aku... ternampak DoubleYueOne tu lebih mensyialkan... Moga tak jumpa lagi mende tu... Chooiii muka camtu nak dibuat kawan.. blah... pegi cermin muka dulu yer beb.. tak pun pegi pinjam cermin kakak hang... yelah... kakak hang baik... cantik plak tu.. disukai ramai... Jangan lupa tau...

Lupa jugak nak pesan... (kakak hang tak pesan ke..? kan dia pandai) Dah masuk fakulti pendidikan.. tak boleh pakai jeans pegi kelas... harap maklum... nak gi umah kakak hang boleh la pakai...


~DoubleYueOne dan kakaknya.. lebih syial dari kucin hitam... Sian kucing hitam.. tak pasal-pasal join topik... Keke~

Topik lain :

Hari ni pertemuan kedua dengan supervisor.. Yezza.... harap Projek Sarjana berjalan dengan lancar.. Makaseh Ifah.. sebab menemaniku.. Keke~

p/s: Sorry beb.. kalau aku dah start benci orang memang takkan dapat ruang untuk orang tu... (sambil tangan bergetar-getar.. maknanya memang marah sangat dah..)

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails