Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 November 2011

~Berjaya siapkan~

Hadoi...

Akhirnya siap juga artikel review aku... Sempat juga dimalam raya ini aku menyiapkan assignment tekno .... Paling kurang satu kerja aku dah boleh buang dari List To Do~

Sampai meleleh-leleh air liur aku waktu take a nap sebentar sebelum menghabiskan taipan review... 

Ayat tak tahu nak cakap la weh.. Tonggang Langgang... Tapi aku I.S.A je..... Hehe.. Ikut Suka Aku ....

Orait.. nak tido... sambung mimpi~

p/s: aku rindu jejaka aku.... haish.. selamat hari raya Enchek jejaka.... Me miss U very much~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails