Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

31 December 2011

~Practice make perfect~

Salam Peperiksaan...

Yeah... aku rasa macam aku busy la.. hehe'

Tapi sempat update blog.. apa nak jadi ngan pelajar masa kini..

kurang pokosnya... tidak pokos kepada satu kerja only...

Ish.. Ish...

Aku sedang berlatih... untuk membulatkan tulisan khas untuk peperiksaan...

Bukan apa... tulisan aku memang panjang-panjang... tapi aku ada kemanusiaannya lagi..

Aku ubah tulisan khas untuk peperiksaan risau bergolek biji mata pemeriksa.. ngeee..

Ni tulisan untuk buat nota... atau err.. err.. nanti buku Rancangan Mengajar nanti...


Dan yang ini pula...

Tulisan untuk exam.. Bulat-bulat tak... hehe~


Aku kena tarik napas dan tenang untuk menulis tulisan begini... wut da waste my tyme.. adoh la...

Ok bai..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails