Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

28 December 2011

~Preview Masjid UTHM~

Assalamualaikum....

Hehehe.... Yo... Wut Up... Wut Up.. Babeh...

Hari ini aku ingin berkongsi gambar Masjid UTHM..

Kisahnya bermula .. bila mana aku dan lia pergi menunaikan solat asar di masjid ini..



Pertama kali terpandang wajah mu.. bikin hati jatuh chenta... Yaw.. *piss.. ni je gambar aku cilok dari tenet...*

Okeh.. yang bawah-bawah ni.. hasil snap.. snap aku okeh... 
Kredit to henset Lia...


~Ruang sembahyang lelaki.. luas kot.. aku sangat teruja.. sampai tersangkut-sangkut kepala aku kat besi pengadang tu aku letak. sebab usha lama betol.. hehe~

Yang macam rak buku tu pula.. bukan rak buku biasa.. ada pengaliran udara didalam tu... patut la banyak giler rak buku.. hehe~ Hebat... !!!


~Ini adalah kubah dari dalam... besawww wwooo.. hehehe... Dulu aku selalu teruja bila masuk ke Masjid USM ngan Masjid Matrik Gopeng... Sebab dia luas.... Sekali bila dah terdirinya masjid UTHM.. dalam diri tak tau nak cakap apa.. riak nya aku.. hahaha~


~Ruang solat wanita di tingkat 3... ni tuannye kamera.. hehee.. makaseh lia.. hehehehe~ *lupa nak bawak henset masuk masjid.. ngeee*


~Senja.... tenang itu milik PenciptaNya... kita yang merasa tak tahu bila akan ditarik balik nikmatnya....

Itu saja.. Ta Daa~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails