Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

14 April 2012

~Ades.. sadis betul laa~

Yosh !!!

Adoyai... Stress betul la.. sekali kete rosak pulak dah...

Di jadikan cerita.. dalam sibuk-sibuk nak pergi Kluang.. Aku start-start kete je tak boleh start..

Bunyi hado.. tapi enjin tak start.. 

Panggil Wireman ingat Problem bateri.. sekali dia kata tak...

Last-last panggil pomen.. Nak suh cek..

Dan.. Terjadinya kisah perpisahan aku dan dia.. Waaaa..



 Ni waktu kete aku berada dijalan kebenaran... Haha~


Ia mula ditarik dek kabel.. srettt.. Sambil menjerit-jerit...

Ehh.. dia boleh gerak la... Memang la dah kena tarik..


Ia bergerak menuju puncak.. Yeyy!!


Iyah.. Iyah... naik.. naik...


Tada.. Sekali lagi kete aku naik lori.. Hehehe....


Complete... Ramai yang tengok.... Apa tengok-tengok....

Wei... kete aku bukan kena tarik la.... aku bayar tiap bulan... errr.. abah bayar.....

Hahaha..

Harap segalanya dipermudahkan... Harap murah... Sangat berharap takde apa yang rosak... Serba salah.. dah le kete famili bagi.. sekali dapat kat aku... tak boleh bergerak.. sedih dan luluh hati aku.. 

Uwaaaaaa....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails