Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 September 2012

~Spontaneous Thursday-

~Spontaneous Thursday~

Kilat kete!!!


Aish... Baru lepas berjaya mengikatkan AHM.. Hehe.. My Cayunk... 

Tapii.. Tiba-tiba rasa tak best... Aku kan penganggur... Penganggur ada kete ehh... ISk... Bila nak dapat kerja ni... Kete Abah bayo... Minyak lagi... Tol lagi.. Segala-galanya.. Aiyaaaaaaa... Stress Tetiba... Macam mana ni.. Macam mana ni.. Somebody Please Hired me.... Tapi jangan le jadikan aku Keldai Dadah... Soh gi obersi... BAwak BagPack... Dalam tu.. Uper-upernye de tepongGong... . Ehhhh.. Jauh sangat dah khayalan ni... SUdah...SUdah....

Memang sepontan la entry aku...

Pesanan: Orang len dah lama tinggalkan mende ni.. Biaq aku.. Biaq aku.. Aku dulu sibuk.. sampai tak terkejar mende ni.. Aku pun nak merasa zaman-zaman spontaneous ni.. BAhahaha... Suka hati aku..

Ok Bai....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails