Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 November 2013

_Resipi saya_ From dapur Fiza : Chicken with cheesee stuff

hai... sekarang aku mula mencuba untuk diet... mencuba tu yang tak tahan...
Oleh kerana terpengaruh dengan kawan aku.. Raihan...jadi aku secara tak sedar terjoin diet Atkins... Alah diet low carbo higher in protein.. kalo nak tau pe dia.. pi search kat blog orang lain...

Tapi aku taklah 100% tolak karbo... aku cuma mengurangkan sahaja... seperti nasi dan ubi aku tak makan.. tapi tepung makan sikit-sikit.. hihi.. permulaan weii permulaan.. mana nak tolak makanan ruji ni...

okey kali ni aku share satu je dulu resipi masakan yang tlah aku buat....

Chicken with Cheese stuff....

_sukatan ikut suka... haha_

Ayam kisar (ramly punya satu keping.. kalau de chopper bule kisar dada ayam)
black pepper
daun salad (cincang)
bawang cina (dipotong dadu)
garam
gula
telur
minyak untung mengoreng
keju untuk disumbat

cara menyediakannya :

campur semua... kecuali keju dan minyak masak...

bentukkan bulat-bulat... sumbat keju dalam dia..

pastu goreng...

pastu makan....

nom nom nom....

mudah bukan....

selamat mencuba...


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails