Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 August 2008

Eheh Dah Ada Blog dah le..


Assalamualaikum...

Terkedu dan terkesima dihati memandangkan daku kini juga mempunyai blog seperti orang lain.. tapi aku tak le terpikir nak buat konsep apa untuk blog aku.. aku nak yang santai.. yang boleh berkongsi apa-apa dengan pembaca blog aku..(ade ke yg nak baca..Hahaha).. mudah-mudahan disini bermulanya satu lagi cabang yang boleh aku buat dalam bidang penulisan...

Walau aku tahu.. jika aku berada didalam bidang ini.. aku akan kurang berkata-kata .. kerana bila aku berkata-kata aku akan menyesal .. kerana kata-kata tidak boleh ditarik balik, diedit, didelete, direpair kembali... apa yg diperkatakan itulah yang akan sampai kepada yang lain...

Banyak pulak dah kata-kata pembukaan aku ni...

p/s : aku bukan seperti engkau sangkakan .. pura-pura dalam berjuang.. aku bukan seperti yang lain.. aku ada cara aku yang sendiri.. biar apa yang akan orang katakan... aku tetap aku.. wallahualam...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails