Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

03 November 2008

++Mereka tanpa diriku++

Mereka tanpa diriku..
tetap mereka yang seperti adanya diriku..
Adanya diriku tetap umpama mereka tanpa diriku..
Adanya aku tetap menyusahkan..
Kerana aku umpama mereka tanpa diriku.
Lebih baik mereka tanpa diriku..
Kerana tanpa diriku.. Mereka tetap mereka..
Dan aku tetap aku..



(Maafkan diriku atas kesusahan yang diberikan)
Pasni dah xsusah dah..

*Yang ada dalam otak sekang ni akademik

aku hilang arah bila jatuhnya akademik*

Yang Benar..
Fizah Yang Selfish..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails