Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

08 November 2008

++Sedih aku Pedih++

Begini rasanya sedih dan pedih kerana kekurangan..

Sangat sedih dan pedih hati ini..

Bila kita tak punyai apa-apa..

Tanpa kejayaan dan duit..

Bila la ak nak jadi org nombor satu kat Malaysia ni..

Sedih sgt.. Mmg org ckp..

"Releks la... Ada lagi org yg gagal dari kamu"

Bercakap mmg senang.. Nak hadapinya mmg susah..

Dan amatla payah bila kita takde duit..

Rasa nak menangis je kat pasaraya..

Bila mende yg kita nak beli kita tak dpt beli sbb x duit..

Mcm ni rasanya org yg susah..

Aku x cakap ak kaya..

Tapi bila dah serba kekurangan ak xblh nak hadapi..

Sampai nak beli biskut kegemaran pun tak boleh...

Mmg sudah lebih....

Huh... Teruknye... Cam dah putus asa...

Tapi nak buat mcm mana ...

Selagi hayat dikandung badan...

Semua onak kena dihadapi..

"Aku menangis bila aku tidak punyai kasut ... Namun aku bersyukur kerana aku masih dikurniakan kedua belah kaki ku"

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails