Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 March 2010

~ Hurm .. No title but new topic ~

Tiba-tiba satu perkara terbang didalam kepala otak. aku.. aku dok tgk gambar orang sambut 1Malaysia.. pasti tunjukkan jari telunjuk keatas.. Entahlah.. seyes aku ckp.. aku xpenah buat mende tu.. Tp aku xckp aku ni anti 1Malaysia.. aku masih memupukkan semangat 1Malaysia dalam diri aku.. tapi orang yang taknak pupuk aku nak buat mcm mana...

Berbalik pada soal jari telunjuk... aku tak tahu salah ke betul... itu aku tak tahu... just yang aku tahu aku menunjukkan jari telunjuk bila berkata..

Tiada tuhan melainkan ALLAH...

Kerana itu benar2 yang satu... Tiada yang kedua...

Terbit rasa risau nanti.. Bila kita tanya kepada generasi2 akan datang sambil menunjukkan jari telunjuk.. apa maksud ini.. abes la semua jawap 1Malaysia.. sedangkan waktu tu aku tengah mengajo pasal lain.. parah..parah.. riso plak aku.. hahaha

*pandangan peribadi penulis.. yang nak terasa sgt pasal apa.. kalo terasa tu sah2 le salah.. hahahaha .. *

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails