Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

16 February 2009

++Trend MALAYSIA??++

Cam cacat.. tau tak cam cacat....
Cacat pale otak...
Huh... Menci aku...
Dah memang trend orang Malaysia ke...
JAp2 cam malu plak jadi rakyat Malaysia ni...
Huh... Konon2 bagus sgt le tu nak tunjuk hormat kat Raja...
Blah la.. Menyampah aku tengok semua tu...
Aku ni mmg org dok Kat BANDAR DIRAJA KUALA KANGSAR
dari lahir sampai sekang mmg umah ak kat sana...
tak pernah le nak tgk korang2 yg cam sampah tu taat sgt kat Raja...
Pasalll..... Nak masuk paper je ke mangkuk2...
PAstu terkial2 menjerit2...
Blah la korang.... Buat nak termuntah je aku baca surat kabo...
Ingat bagus sgt le tu...
MMg dah trend org MALAYSIA ni cam ni...
Pendirian bermusim... Dah ruper buah doroyan ( Durian) plak...
Bermusim2...
Waktu aku sekolah dulu. 5 tahun ak bertugas setiap kali HAri Keputeraan Sultan Perak...
Mana orang2 yang terkial2 tu... Blah la mangkuk....
Kalo bebeno le taatnye ada je datang.. Support program Sultan...
Menyampah bebeno teman mengok nye....
Meluat....
Nanti pas ni datang musim derhaka plak...
Semua la dok pakat derhaka ramai2 ehhh....
Tau dah... Tau dah...
Contoh lagi plak mcm dak2 UiTm yang Demo tu... HAk2... Cam takde motif jer ... Umpama melalak kat mikropon yang rosak je... HAhahaha.. Abes semua la dak UiTm buat demo.. Padahal deme pun idak le tau pasal pe gi berarak...
Berarak Maulidur RAsul takmo Join plak....
"Ampun Ribu2 ampun Tuanku , Patik berkata begini.. Tidakkah Tuanku nampak perangai rakyat jelata Tuanku yang mmg macam buah durian ni... "

2 Komen:

Anonymous said...

konfius mksd saudari

Hafizah said...

oh konfius ..??? xpe laaaaa..... kalo konfius xpe la... nak buat mcam mana.... itu je yg mampu nak menerangkan tentang rakyat malaysia sekang...

Related Posts with Thumbnails