Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 April 2009

++ KErana ini UtK .... ++

Aku yang sudah bersiap untuk tido..
Terus terjaga dan terjaga...
KEnapa... Entah lah ... Mmg susah nak kembalikan kehidupan yang normal.. setelah berhari-hari tido lambat hendak memulakan sesuatu yang lain mmglah memeritkan...

Tiba-tiba ak teringat...
kenapa ak suka dia yea...
Dulu ak xde perasaan langsung kat dia..
Mungkin kerana kadang2 dia agak menjengkelkan..
Dan selalu buat ak naik angin..
Sehinggalah pada suatu hari..

Aku bermimpi..
Mimpi yang memang mengubah segalanya...
Didalam mimpi itu..
Dia sudah tiada..

Ingat lagi.. Keadaan yang amat suram..
Yang hanya kedengaran sedu dan tangisan..
Sememangnya ia adalah suatu yang menyedihkan..
Didalam mimpi itu,
semua kenalan datang mengucapkan maaf dan kesal..

"Aku minta maaf di atas pemergian dia....."

Waktu tu aku mmg keliru..
Aku tak pasti perasaan itu..
Sehingga aku terjaga...
Kesedihan itu masih terasa..

Aku tahu mimpi itu adalah mainan tidur..
Namun cukuplah sekali aku rasa kehilangan dia..
Walau didalam mimpi...

Biarlah dia tidak pernah menyayangi aku atau menyukai aku..
Tapi aku tetap akan terus menyayangi dirinya....
Walau orang lain mahu berkata apa...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails