Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 May 2009

++Seharian Aku dan Diri Aku++

Jam dilaptop ak sekang hampir menunjukkan pukul 3.00 pagi..
Sedangkan ptg td pada pukul 7 aku berada di Padang Kota Lama..
Pulau Pinang... Sekarang aku ada di rumah.. Kuala KAngsar..
Ajaibkan.. Hak2.. Zaman sekarang ini adalah sesuatu yg biasa...
Biasalah dunia di hujung jari..
Apa yang berlaku hari ini adalah..
Hari ini aku pergi Penang..
Hantar adek ak balek ICT penang..

Waktu nak bertolak..
Ak satu famili round2 Kuala Kangsar...
Tadi berlangsungnya majlis perasmian apatah...
sultan datang..
Yang peliknye..
Berbondong2 lori FRU datang...
Sian ku tgk derang tu...
Dok dalam lori yang kotak petak...
Hek2.. Tiba2 teringin nak tangkap gambar ngan lori derang...
Hak2..

Nak pergi seberang.. Kitaorg pergi melalui jalan laut...
Naik feri... Hek2... Gambar xdpt nak upload lg bekos malas nak amek kamera...
Sampai jer gi makan kat Padang kota LAma.. Best2...
Tapi sekang ni ak kena cover makan kalo tak pas makan nak muntah...
Hek2... Sedap giler beb...
Pesembor.. CHar KuehTiaw.. Sotong bakar d Kuehtiaw tomyam...
Nyum2...

Sebelum tiba kat ICT..
Singgahlah sebentar di QueensBay MALL..
Shopping complex yang terbesar di ASIA..
Yeke entah le...
Besar la jugak..
Berganda2 dari BP MALL..
Siap ada South Centrel n North lagi tu...
Ak gi dua bahagian jer... Tu pun gitu2 je nak cepat...
Kena spend one day kalo nak jenjalan situ..
xpe2.. nanti aku pergi laie..
Hhehehe..

PAs hantar dek aku.. Terus balek..
Pastu singgah kat Tol Bukit Merah..
Lama gak lepak.. Sebab bapak ak nak tido..
bantai makan nasik lemak.. HAk2..
Perut ak pedih.. apa lg makan la...
ak riso len plak jadiknye...

Sekang aku kat umah....

CErITa SEMALAm PuLOk...

Ni plak cerita semalam yang tak sempat den cito kan...
Semalam gie Hospital Ipoh.. Yang dah tuko nama tu..
hospital Permaisuri Bainun tu... HEhe.. ak pun xtau bila...
Gi la tgk atok SEdara aku kat sana...
Dia masuk ICU... Erm...
Sian gak.. dah tak sedar diri dahh...
Wayar2 byk sgt... Sedih pun ada tgk..
Mungkinkah satu hari nanti aku pun begitu...
Dengar cite mula2..
Sakit jantung... Pastu Cite len...
cakap Usus dia pecah... br pas operate...
Dgr cite lg ada angin pasang.. ( Tau x pe tu angin pasang.. Carik sendri)
Waktu aku tgh relek2 xtgk atok tu.. xde yng nak call..
Dahle ICu blh masuk 2org je sekali masuk...
Tgh tgk atok tu.. Sekali mamat ni call plak...
Adeh... Terus cancel...
Dah la susah nak dpt dia call..
Bengong...

Balek tu.. Cu ak belanja makan kat
Fakeeza restourant.. HEk2..
Sedap2 kedai makan india rupernye..
KAri dia hurm.. Wallaaaaa....
Ayam tandoori dia... Nyum....
Nasi Beriyani dia.. Sedap giler...
Dekat rm150 gak makan kat situ..
ni kalo derang ni mau tak makan sebab mmg india betol..
Siap lagu pun lagu tamil dia pasang... HAk2...

Malam plak... aku tido awal gak le..
hurm...
tiba2 terminat org len plak..
Aiya.... Dah kalo jenis suka org yang putih2 ni susah tol la...
Yang di minati sekang xde la cerah bebeno...
Adeh susahla.. Minat kat org yang tak dikenali plak tu...
Hurm.. Hurm..Hurm...
Masalah..masalah....

Okeh la.. sampai sini saje ...
Esok2 ke ak sambung lagi...
Minggu depan start belajo kete...
Vroom2.....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails