Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 May 2009

++Soal2...++

Mcm mana kita nak tahu kita ni jatuh cinta??

Hahahaha.. ayat waktu aku tgk citer Cinta Zati & Si Mawas..
Huh.. Bosan aku....
Terus tukar channel 601..
Agak2 dah abes adegan gelimat tu...
Aku bukak balek.. Hahaha...
sambung tgk...
Sbb aku maleh dgr apa yg dia cakap...

BEst gak citer tu...
Tapi tu la...
Citer melayu ni...
Jalan citer mesti nak belit2...
Buat ak sesak nafas jerk..

Hek2... ni je yg aku nak berceloteh...
Hek2...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails