Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

07 June 2009

++Marhaban... Marhaban..++

Fiza Join Group Marhaban..??
Cuti2 ni aku teramat bosan...
Hehehe.. Aku mengisi masa lapang aku dengan pergi join marhaban...
(PAdahal sekali je gi)
Hahahaha...
Best gak dgr orang2 melalak2 ni...

Ayat2 yang digunakan best2..
biasalah kata2 hikmah ...
Utk menyambut bayi yang baru lahir..
Semua ayat2 nasihat beb...

Aku pikir gak le...
Bayi ni dengar ke apa deme nyanyikan tu..
Tak rasanya.. nguit pun tak..
Elok lena je dalam buai tu...

Sekali imbas teringat plak citer apatah tu..
Kalo anak2 raja lahir tu...
Ada pari2 dia datang bg kata2 manis tu...
Hahahaha...

Dan paling patut sekali adalah..
Yang dimarhaban kan tu adalah..
Mak BApak bayi tu sekali...
Sebab bayi tu bukan bleh dgr...
Mak Bapak dia la patut dengar...

GAmbar2 di bawah.. LAYAN......




You see... That me... Depan tu mak aku..

MAk cik tu bukak kitab.. Hahaha.. AKu posing je la...


Setelah lama mendengar ....


Ni gambar belom lg start...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails